Question
Reply

Student
maryj08
Message 1 of 5 (6,657 Views)
Accepted Solution

hpsf.exe has stopped working

windows 7, prod name AY652AA, Ser number XNZ01101G7, PROD NO AY652AA. Need help!

Regents Professor
Kalt
Message 2 of 5 (6,652 Views)

Re: hpsf.exe has stopped working

maryj08 wrote:

windows 7, prod name AY652AA, Ser number XNZ01101G7, PROD NO AY652AA. Need help!

Go to Control Panel, Programs & Features.  Select HP Support Assistant and uninstall it.  Restart your machine after removing it.

Next download the latest version for your machine from the link:

http://h71036.www7.hp.com/hho/us/en/pclc/articles/hp-support-assistant.html?jumpid=ex_r602_go/hpsupp...

Student
Profiteren
Message 3 of 5 (5,818 Views)

elke dag maak ik gebruik van mijn pc, als eerste klik ik hp support assistant aan, op 12-11-2012 was er een up-date deze heb ik aangeklikt en downloaden, zodra dit klaar was heb ik de nieuwe versie van hp support assistant beken, maar al na de eerste klik was het gestopt, met een klein venster hpst.exe werkt niet meer, klik op ok of stop, ik heb meerdere keren op ok gedrukt doch de venster kwam steeds terug, na een paar dagen heb ik het zelfde gedaan weer geen resultaat tot zondag 18-11-2012 nog eens geprobeerd, geen resultaat, ik ben gaan zoeken in google op uw link HPSF.exe daar had ik iets gevonden, mededeling dat ik in configuratie scherm hp assistant moet wissen daarna afsluiten, toen weer opgestart, naar google de site gezocht en de bijbehorende link aangeklikt voor de nieuwste versie van hp support assistant, productversie 7.0.39.15 dit heb ge-download met nog een hp up-date product versie 5.003.001.001, daarna opnieuw opgestart, ik heb de nieuwe update gezien ik vind dit prachtig mooi, beter en overzichtelijker dan de oude versie, tot op heden werkt het uitstekend, voor deze informatie wilde ik u hartelijk danken, met vriendelijke groet herman weij

Student
kcburk
Message 4 of 5 (2,325 Views)

I tried that, but after it started a couple of times, hpsf.exe started crashing again....any other fixes?

Distinguished Professor
anthony82
Message 5 of 5 (2,067 Views)

Hello kcburk,

Support assistant is crashing, uninstall support assistant from program features and reinstall it from the recovery manager.

Here is a link on how to get to recovery manger

Let me know if this helps.

† The opinions expressed above are the personal opinions of the authors, not of HP. By using this site, you accept the Terms of Use and Rules of Participation