Question
Reply

Honor Student
electronized
Message 1 of 3 (583 Views)

helderheid van scherm(laptop) aanpassen lukt niet meer..

[ Edited ]

Hey,

Mijn laptop heeft een eigenaardig probleem:

ik vermoed een driver ofwel een hardware probleem..

Model: PAVILION DV7-6130sb 

de helderheid aanpassen lukt niet meer

als ik op het zonnetje komt het icoontje wel te voorschijn maar hij gaat niet hoger of lager.(balkje)

Het vervelende is dat hij ook ineens onhelder ingesteld staat ...dus amper op te werken

De andere 'functie' toetsen werken wel naar behoren zoals het geluid enz...

Als ik de videokaart opnieuw instaleer met de nieuwste driver ( van zowel de site van hp als die van amd) , krijg ik terug een helder scherm , maar werkt de functietoets nog steeds niet...tot dat ik de laptop reboot dan is alles weer zoals het was ( terug onhelder scherm ).

Is er misschien ook een driver voor de functietoetsen op zich ? ( ik heb quicklaunch geprobeerd maar er veranderd niets)

Kan iemand mij hier mee helpen?

Gr

Electronized

Hello,

i've a problem with my laptop model PAVILION DV7-6130sb 

the screen is very unbright!

the brightness of the screen is very low, when i want to change it with the "brightness buttons" it refuses to work. my sound button works fine also the other function keys..

even after reinstall of the latest grafical driver , i get a bright screen  but still no brightness buttons that work...

when i reoot or start up the next day i get back the same situation als before ( un clear screen and no bridgness buttons that work...

Can anyone help me

Thnx,

Electronized

Honor Student
electronized
Message 2 of 3 (563 Views)

Re: helderheid van scherm(laptop) aanpassen lukt niet meer..

up

nobody can help?

Tutor
Paardengek
Message 3 of 3 (307 Views)

Re: helderheid van scherm(laptop) aanpassen lukt niet meer..

Is het probleem al opgelost?

Ik heb hetzelfde probleem na het installeren van windows 8.1 

Met windows 7 werkte het allemaal wel goed. Geluid aanpassen werkt wel maar geeft een andere weergave dan in windows 7. Ook blijft het lampje branden dat het geluid 'uit' is, terwijl dat niet het geval is. 

Het installeren van HP Quick Launch werkt niet, of verhelpt het probleem niet.

† The opinions expressed above are the personal opinions of the authors, not of HP. By using this site, you accept the Terms of Use and Rules of Participation