cancel

Note on archived topics.

This topic has been archived. Information and links in this thread may no longer be available or relevant.
If you have a question create a new topic by clicking here and select the appropriate board.
Ineke-Jacobsen Student
Student
1 0 0 0
Message 1 of 2
1,404
Flag Post
HP Recommended

PCMCIA-adapters, Dit apparaat start niet. (Code 10)

Ik Kan momenteel verschillenden programma ' s niet gebruiken ik krijg de volgende melding , PCMCIA - adapters , DIT Apparaat start niet . (Code 10) Wie Kan Mij in Simpele Jip en Janneke Taal vertellen Wat er aan de hand is en hoe ik dit op een eenvoudige manier kan verhelpen

0 Kudos
1 REPLY 1
HP Administrator
HP Administrator
301 271 7 449
Message 2 of 2
1,364
Flag Post
HP Recommended

PCMCIA-adapters, Dit apparaat start niet. (Code 10)

Hoi Ineke.

Je zou misschien hier een antwoord kunnen vinden alleen vind ik zelf de taal niet echt heel simpel maar het is een poging waard.

http://support.microsoft.com/kb/813707/nl

Anders, welk product heb je precies, wat voor soort pc (notebook?) model...welke programma's kan je niet gebruiken, zijn er een paar voorbeelden..?
Meer informatie zou super zijn...

Groetjes.

I work for HP, supporting HP experts and trying to help this community as much as I can.
0 Kudos

Note on archived topics.

This topic has been archived. Information and links in this thread may no longer be available or relevant.
If you have a question create a new topic by clicking here and select the appropriate board.
† The opinions expressed above are the personal opinions of the authors, not of HP. By using this site, you accept the Terms of Use and Rules of Participation