Information
    Need Windows 11 help?
    Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
    Windows 11 Support Center.
  • post a message
    Information
    Need Windows 11 help?
    Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
    Windows 11 Support Center.
  • post a message
Guidelines
Does your laptop battery charge only when the laptop is turned off? Click here to view the solution
HP Recommended
15-cx0670nd
Microsoft Windows 10 (64-bit)

Ik heb sinds dat ik mijn HP pavilion gaming 15-cx0670nd heb problemen met een oververhitte CPU/GPU.

Ik heb toen mijn laptop voor onderzoek terug gestuurd naar HP, om te kijken wat het probleem was.

Toen de laptop na een maand eenmaal terug was, heb ik geen verschil gemerkt aan de laptop.

Ik heb het gevoel dat er niks mee is gedaan.

Zelf denk ik dat het probleem in de adapter zit.

In mijn klas zijn er 3 mensen met de zelfde laptop als ik, en hun hebben een adapter met 135W en die van mij is 150W.

Ik heb een stresstest uitgevoerd om te kijken of het ook daadwerkelijk aan mijn adapter lag.

met adapter aangesloten is mijn laptop tussen de 85 en 90 graden.

en zonder adapter tussen de 40 en 60 graden.

Daarna heb ik de adapter van een klasgenoot aangesloten om te kijken hoe warm de CPU/GPU toen werd, maar met de adapter van de klasgenoot (van 135W) werkte prima.

Ik weet dus niet zeker of het aan de adapter ligt of misschien aan de koeling van mijn laptop, maar ik heb het gevoel dat na de 'reparatie' van mijn laptop, er niks mee is gedaan.

Ik zou graag weten wat het probleem is met de laptop aangezien ik een ICT opleiding volg en ik de laptop nodig heb.

Ik hoop dat er nu wel een oplossing gevonden kan worden.

Met vriendelijke groeten,

Dani Oosting

1 REPLY 1
HP Recommended

Thank you for visiting our English HP Support Community. We are only able to reply to posts written in English. To ensure a quick response it would be advisable to post your question in English. The following links are here to assist you if you prefer to post in the following Language Community..

German: HP Gemeinschaft
Spanish: HP Comunidad
French: HP Communauté
Portuguese: HP Comunidade
Chinese: HP 社区
Korean: HP 커뮤니티

Thank you for your understanding

I work on behalf of HP.
† The opinions expressed above are the personal opinions of the authors, not of HP. By using this site, you accept the <a href="https://www8.hp.com/us/en/terms-of-use.html" class="udrlinesmall">Terms of Use</a> and <a href="/t5/custom/page/page-id/hp.rulespage" class="udrlinesmall"> Rules of Participation</a>.