Post new question
Question
Reply

Honor Student
Message 1 of 5 (848 Views)

Problema de arranque en mi laptop

Tengo problemas con el arranque de mi laptop HP Pavilion g6- 1a32nr, cuando la inicio solo enciende el boton del encendido y un LED que esta junto al boton de bloqueo de mayúscula, este LED parpadea 2 veces cada ciertos segundos.

No sé por que hace eso y deseo saber que debo hacer con mi equipo. Espero que me puedan dar alguna respuesta.

0 Kudos
Student
Message 2 of 5 (825 Views)

Re: Problema de arranque en mi laptop

hola!!  tuve el mismo problema y lo que hice fue apagarlo y quitarle la bateria y ahora esta prendiendo!!

Entre a este foro a hacer la misma pregunta tuya!!

Retired
Message 3 of 5 (821 Views)

Hello,

Thanks for visiting the HP English Support Forum.  You might get a better response at the HP Spanish Support Forum:

http://h30467.www3.hp.com/

SunshineF

Honor Student
Message 4 of 5 (38 Views)

Hola amigos, mi laptop estaba prendida normalmente y le conecte un cable HDMI con mi smart tv e inmediatamente se apago. Desde entonces solo parpadea el boton de encedido una vez al presionarlo. No prende.
Moderator
Message 5 of 5 (35 Views)

@PitufoJF

Thank you for visiting our English HP Support Forum. We are only able to reply to posts written in English. To ensure a quick response it would be advisable to post your question in English. The following links are here to assist you if you prefer to post in the following Language Forum.

German: HP Kundenforum
Spanish: Foro de usuarios de HP
French: Forum des utilisateurs
Portuguese: Fórum dos usuários HP
Chinese: 惠普个人客户支持论坛
Korean: HP 지식커뮤니티

Thank you for your understanding.

I work on behalf of HP
† The opinions expressed above are the personal opinions of the authors, not of HP. By using this site, you accept the Terms of Use and Rules of Participation