cancel
Marjos Honor Student
Honor Student
3 1 0 0
Message 1 of 2
284
Flag Post
HP Recommended

Batterij laad niet op aan netstroom, wanneer laptop uitstaat wel

Ik heb een HP Pavilion x360 - 13-s010nd. Wanneer de laptop aan het netstroom zit wordt er aangegeven: aan netstroom, batterij wordt niet opgeladen. Sluit ik de laptop af, dan laat de batterij wel op. 

Ik heb manieren gezien dat de batterij er uit moest worden gehaald om zodoende te controleren of er iets mis is. Volgens mij kan ik mijn batterij er niet zelfstandig uithalen. 

Tevens heb ik het geprobeerd via BIOS, om het te vernieuwen en/of resetten. Hier wordt aangegeven dat het geen oude bestanden kan vinden (als ik het goed zeg). Dus dit is ook niet gelukt. Tot nu toe nog geen oplossing kunnen vinden. 

Ondertussen heb ik de laptop een jaar.

1 REPLY 1
Retired Duane_D
Retired
4641 3156 51 154
Message 2 of 2
283
Flag Post
HP Recommended

Batterij laad niet op aan netstroom, wanneer laptop uitstaat wel

Thank you for visiting our English HP Support Forum. We are only able to reply to posts written in English. To insure a quick response it would be advisable to post your question in English. The following links are here to assist you if you prefer to post in the following Language Forum.

German: HP Kundenforum
Spanish: Foro de usuarios de HP
French: Forum des utilisateurs
Portuguese: Fórum dos usuários HP
Chinese: 惠普个人客户支持论坛
Korean: HP 지식커뮤니티

Thank you for your understanding

I work on behalf of HP. I am a Moderator on the HP Support Forums.
0 Kudos
† The opinions expressed above are the personal opinions of the authors, not of HP. By using this site, you accept the Terms of Use and Rules of Participation