• ×
    Information
    Windows update impacting certain printer icons and names. Microsoft is working on a solution.
    Click here to learn more
    Information
    Need Windows 11 help?
    Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
    Windows 11 Support Center.
  • post a message
  • ×
    Information
    Windows update impacting certain printer icons and names. Microsoft is working on a solution.
    Click here to learn more
    Information
    Need Windows 11 help?
    Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
    Windows 11 Support Center.
  • post a message
Guidelines
We have new content about Hotkey issue, Click here to check it out!
Check out our WINDOWS 11 Support Center info about: OPTIMIZATION, KNOWN ISSUES, FAQs, VIDEOS AND MORE.
HP Recommended
HP-db1061nb
Microsoft Windows 10 (64-bit)

Hi, ik heb vraag ik heb laptop HP 15-db1061nb 10 maand en nog 8maand garantie.

Het probleem:

ik heb gezien met het uithalen van men internet lan kabel dat er een koperen connectie draadje mee is gekomen met uittrekken van men internet kabel en is blijkbaar afgebroken vanbinnen in Port Lan Internet,

dus wil zeggen dat ik nu geen Lan internet kabel meer kan gebruiken om van volle snelheid te genieten van telenet,

kan nu alleen wifi gebruiken

dit is zeker een fabrikage fout van HP.

men leverancier zegt dat ik updates moet downloaden en installeren wat ik gedaan heb.. 

ik vond dit zo stom van hem, omdat ik koperen connectie draadje na kabel uittrekken op tafel zien liggen heb,

dus dit downloaden en installeren was niet nodig.. 

ik weet als er koperen connectie afbreekt in port dat dit niet te maken is met updates te downloaden en te installeren maar alleen door een nieuwe te krijgen..  daar is garantie toch voor! 

wat moet ik doen om nieuwe laptop aan te vragen of dit te laten maken, 

mvg CVHeesvelde

2 REPLIES 2
HP Recommended

Hi,

If your notebook is under warranty you should try contacting HP support directly. You should get contact details by identifying your notebook in the link below

https://support.hp.com/be-nl/contact/laptops

 

You can also get support directly from the HP support assistant app on the PC if you register the product.

 

Hope it helps,

David

HP Recommended

ik hoop dat ik het juist gedaan heb, ik heb formulier ingevuld en verzonden.

ik hoop een nieuwe te krijgen mits ik nog 8maand garantie heb.

om het in orde te krijgen.. moet ik men laptop bij men leverancier brengen en de nieuwe laptop via mijn leverancier krijgen of?

† The opinions expressed above are the personal opinions of the authors, not of HP. By using this site, you accept the <a href="https://www8.hp.com/us/en/terms-of-use.html" class="udrlinesmall">Terms of Use</a> and <a href="/t5/custom/page/page-id/hp.rulespage" class="udrlinesmall"> Rules of Participation</a>.