-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
- HP Community
- Notebooks
- Notebook Hardware and Upgrade Questions
- HP laptop 17-bs0xx

Create an account on the HP Community to personalize your profile and ask a question
10-08-2023 01:59 PM
HP laptop 17-bs)xx.
Mijn laptop is ongeveer 2 -3 jaar oud. Ik betaalde voor het beste, zodat het lang mee zou gaan. Ik ben er heel voorzichtig mee geweest. Het functioneert nog steeds geweldig, maar de behuizing valt uit elkaar en maakt hem onbruikbaar! Dit is absoluut een ontwerpfout. De behuizing begon een paar weken geleden te barsten op een paar plaatsen die verband hielden met spanningsscheuren in de buurt van het scharnier en onlangs is de achterkant van de behuizing gebarsten, zodat ik de computer niet kan sluiten en niet veel kan bewegen, anders zal het aanraakscherm kapot gaan. Ik ben dol op het 17-inch scherm, maar de behuizing van de computer is defect omdat deze niet is gemaakt om het gewicht van het scherm te dragen en het scharnier is ook niet gemaakt om het te ondersteunen. Een nieuwe behuizing aanschaffen zou eigenlijk niet zo mogen zijn. Zal HP iets doen om het probleem op te lossen? Ik heb iemand die deze kan vervangen. Als HP het onderdeel kan leveren, kan ik het laten repareren en ben ik weer de bezitter van een uitstekend werkend HP laptop. Graag tot horens. vriendelijke groet
10-08-2023 03:22 PM
Hi @Bintisam !
Thank you for visiting our English HP Support Community.
We advise you to post your question in English to insure a quick response for the Community. This can also help other users to take advantage of your post, in the case they have the same question.
Thank you for your understanding.
Regards,
MayS.