-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
- HP Community
- Archived Topics
- Notebooks Archive
- HP Spectre x360 Display Issues

Create an account on the HP Community to personalize your profile and ask a question

12-05-2016 05:30 PM
I had my laptop repaired by HP as well (under warranty), and issues solved: It turned out to be a faulty display. Unfortunately, my Win 10Pro license got lost as it came back flashed with Win8.
The entire process was exhausting and frustrating, but happy that the issue finally got sorted.
Another thing: HP Support Assistant is not supported under Win10Pro.
01-18-2017 05:18 AM
After several calls and threats to take them to court, eventually HP gave in and repaired my laptop for free. Anyone who has the same issue is entitled to a free repair whether the laptop is still under warranty or not. Don’t let them tell you otherwise…
01-18-2017 09:10 AM
No, I'm based in UK. I would suggest contacting HP and informing them of your intention to contact Dutch Foundation for Consumer Complaints Boards. If you have similar consumer laws and rights in Netherlands HP will be willing to fix the issue before consumer complaints board is involved.
01-19-2017 05:23 AM
Hoi, ik heb mij laptop bij Coolblue gekocht. ik heb wel de HP helpdesk een keer aan de lijn gehad een half jaar geleden ofzo maar die zeiden toebn dat ze niks konden doen aangezien de garanmtietermijn is verstreken. Met het bericht op het forum denken ze daar in de UK (?) anders over. Toch goed om weer een poging te wagen. Ik vind het lastig de juiste kanalen naar HP te vinden hiervoor.
01-19-2017 07:50 AM
Ow ik heb juist gehoord dat Coolblue niet zo moeilijk doet. Wanneer heb je de laptop gehaald?
Coolblue is lid van thuiswinkel (https://www.thuiswinkel.org/). Je kan daar een klacht indienen, dan helpen ze je met het verhelpen van het probleem. Als dat ook geen soelaas biedt, dan kan je altijd naar de geschillencommissie gaan: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/de-geschillencommissie
Dat ben ik nu van plan te gaan doen.
01-19-2017 08:26 AM
Coolblue doet inderdaad niet moeilijk maar gaven aan dat de termijn verstreken was dat zij nog iets konden doen. Ds vervolgens naar HP gegaan. Maar omdat de garantie voorbij was konden ze niks meer voor me doen. Het mooie is dat ik mijn eerste klacht binnen de garantietermijn aan HPgemeldheb maar omdat de laptop het daarna even leek te doen heb ik er niks meegedaan. Later kreeg ie weer dezelfde kuren en was de garantietermijn verstreken.