-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -

Create an account on the HP Community to personalize your profile and ask a question
07-15-2025 06:08 AM
na vastlopen papier te hebben verwijderd en terug uitgelijnd en printkop als ik afdruk in zwart, heb ik altijd horizontale witte strepen heb verschillende keren onderhoud uit gevoerd maar blijft het zelfde hoe op te lossen gebruik int patronen van hp
Solved! Go to Solution.
Accepted Solutions
07-20-2025 11:55 PM
Hier noch even mij persoonlijke gegevens
marc kwik
jules desstreestraat 34 2660 Hoboken (belgie)
Lukt me niet zo direct om het om te zetten in engels maar ga het wel proberen
Goedendag heb u nieuwe inktpatroon ontvangen ter vervanging
Daar jullie hadden gezegd De zwarte inktcartridge lijkt defect te zijn
In ons gesprek op 16-07-2025
Het referentienummer van het gesprek van is : 5145886382. U kunt het gebruiken als u ooit contact met ons moet opnemen over hetzelfde probleem.
Vedam Nitesh Kumar : Controleer of het probleem hiermee is opgelost
Vedam Nitesh Kumar : Als het probleem niet is opgelost met de nieuwe cartridge die ik je heb gestuurd, ga ik door en vervang ik de printer voor je. Tijd: 16:08 uur
Heb oude zwarte inktpatroon verwijderd en de nieuwe inktpatroon ingestoken zo als jullie hadden gezegd, maar zonder resultaat heb terug onderhoud programma's uitgevoerd daar ik dacht meschien is het probleem opgelost maar de witte strepen Op zwart horizontaal blijven noch altijd blijven de kleuren zijn in orde van mijn printer HP Officejet Pro 9010 Series en wordt mijn printer na alle middelen te hebben geprobeerd vervangen volgens jullie
Zouden me jullie iets kunnen laten weten wanneer vervanging wordt verzonden
Alvast bedankt kwik marc
07-15-2025 07:07 AM
Hey @marco248
Hope you are doing fine!
Thank you for visiting our English HP Support Community. It would be ideal if the post was in English, so that other HP product users like you can also benefit from the information provided here. To ensure a quick response, it would be advisable to post your question in English.
We understand that English is not your primary language, so we advise you to use an on-line translator of your choice to post in the language of our Community.
Thank you for your understanding.
Regards
I am an HP Employee
07-20-2025 11:52 PM
marc kwik
Het referentienummer van het gesprek van is : 5145886382. U kunt het gebruiken als u ooit contact met ons moet opnemen over hetzelfde probleem.
Vedam Nitesh Kumar : Als het probleem niet is opgelost met de nieuwe cartridge die ik je heb gestuurd, ga ik door en vervang ik de printer voor je. Tijd: 16:08 uur
Heb oude zwarte inktpatroon verwijderd en de nieuwe inktpatroon ingestoken zo als jullie hadden gezegd, maar zonder resultaat heb terug onderhoud programma's uitgevoerd daar ik dacht meschien is het probleem opgelost maar de witte strepen Op zwart horizontaal blijven noch altijd blijven de kleuren zijn in orde van mijn printer HP Offcejet Pro 9010 Series en wordt mijn printer na alle middelen te hebben geprobeerd vervangen volgens jullie
Alvas bedankt kwik marc
07-20-2025 11:55 PM
marc kwik
Heb oude zwarte inktpatroon verwijderd en de nieuwe inktpatroon ingestoken zo als jullie hadden gezegd, maar zonder resultaat heb terug onderhoud programma's uitgevoerd daar ik dacht meschien is het probleem opgelost maar de witte strepen Op zwart horizontaal blijven noch altijd blijven de kleuren zijn in orde van mijn printer HP Officejet Pro 9010 Series en wordt mijn printer na alle middelen te hebben geprobeerd vervangen volgens jullie
Alvast bedankt kwik marc