Information
    Need Windows 11 help?
    Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
    Windows 11 Support Center.
  • post a message
    Information
    Need Windows 11 help?
    Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
    Windows 11 Support Center.
  • post a message
Guidelines
If you're having print quality issues Click here for more tips!
Check some of the most frequent questions about Instant Ink: HP INSTANT INK, HP+ PLANS: INK AND TONER.

Check out our Black or Color Ink Not Printing, Other Print Quality Issues info about: Print quality and Cartridge Issues.
HP Recommended
HP 951

Til HP Norge

Jeg skriver om min opplevelse av Komplett som serviceorganisasjon. Det gjelder en feilleveranse, sak 2409998. Jeg kjøpte i sin tid en pakke blekkpatroner fra Komplett. Når jeg skulle ta dem i bruk viste det seg at patronene var sk installasjonspatroner - ikke brukbare til vanlig bruk. Feilen måtte ha skjedd hos HP. Jeg klaget til Komplett og det er nå den utrolige historien begynner. De påstår at jo, esken som patronene ligger i er kjøpt fra Komplett, men patronene er ikke kjøpt der, fordi det er feil patroner. Kundebehandler påstår følgelig at jeg har puttet noen ANDRE patroner oppi esken for å få penger tilbake fra Komplett. Han påstår med andre ord at jeg er en svindler. Dette er jo ikke noe særlig å få slengt i trynet og det motsatte av at Kunden alltid har rett. Jeg har kjøpt masse datautstyr og rekvisita fra Komplett opp gjennom tidene. Det har jeg selvsagt sluttet med nå. Å bli utsatt for slik kundebehandling trodde jeg faktisk ikke var mulig. 

dette til informasjon hos dere i HP. Jeg har inngått blekkavtale med dere. 

1 REPLY 1
HP Recommended

Hey @Helleik 🙂

Thank you for visiting our English HP Support Community. We advise you to post your question in English to insure a quick response for the Community.This can also help other users to take advantage of your post, in the case they have the same question.

Thank you for your understanding.

Regards,

MarcusC

I work on behalf of HP.
† The opinions expressed above are the personal opinions of the authors, not of HP. By using this site, you accept the <a href="https://www8.hp.com/us/en/terms-of-use.html" class="udrlinesmall">Terms of Use</a> and <a href="/t5/custom/page/page-id/hp.rulespage" class="udrlinesmall"> Rules of Participation</a>.