-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
- HP Community
- Printers
- Printer Ink Cartridges & Print Quality
- Tørket blekk

Create an account on the HP Community to personalize your profile and ask a question
02-27-2022 12:38 PM
Hei.
Jeg fikk en HP printer ENVY Photo 6220 til min bursdag i 2020 og har kjøpt HP-blekk på Clas Ohlson. Jeg har en utfordring med at blekket tørker ut svært fort. To ganger har jeg kjøpt nytt blekk hvor det har tørket ut i underkant av et halvår etter at jeg har kjøpt nytt. Da jeg ikke bruker printeren så ofte, har dette ført til at jeg har måttet kjøpe nytt blekk hver gang jeg har hatt behov for å skrive ut det siste året.
Jeg er skuffet over blekkets holdbarhet. Er det riktig at blekket skal tørke ut så fort? Den korte holdbarheten gjør at det blir uaktuelt for meg å bruker printeren hvis jeg må kjøpe nytt blekk for hver gang jeg skal skrive ut et dokument (som varierer i intervall på noen måneder til et halvt år).
Mvh.
Camilla Evensen
02-27-2022 02:38 PM
Hey @Camilla7 🙂
Thank you for visiting our English HP Support Community. We advise you to post your question in English to insure a quick response for the Community.This can also help other users to take advantage of your post, in the case they have the same question.
Thank you for your understanding.
Regards,
MarcusC