-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
- HP Community
- Printers
- Printer Ink Cartridges & Print Quality
- Re: cartouches semblent endommagées

Create an account on the HP Community to personalize your profile and ask a question
03-31-2024 12:13 PM
Bonjour,
suite à un changement de cartouche HP 950 XL sur mon imprimante HP 8620, je viens d avoir le message suivant une ou plusieurs cartouches semblent endommagées retirez-les et remplacez-les par des cartouches neuves, je ne comprends pas car j’achète que des HP authentiques (suite au message je viens de remplacer une 3 ème fois la HP950 xl (j’ai déjà éteint et rallumé puis nettoyer les cartouches de même que la tête d’impression) et toujours le même Message.
Mimi 67A
03-31-2024 04:40 PM
Hi
Thank you for visiting our English HP Support Community. We advise you to post your question in English to insure a quick response for the Community.This can also help other users to take advantage of your post, in the case they have the same question.
Thank you for your understanding.
Regards,