-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
- HP Community
- Printers
- Printer Wireless, Networking & Internet
- code erreur 0X83C0000A

Create an account on the HP Community to personalize your profile and ask a question
06-27-2022 03:40 AM
bonjour , problème d'imprimante . il m'affiche un code erreur 0x83c0000A nos loader app....je soupçonne HP de faire de l'obsolescence programmée .que faire pour remédier à ce problème de code erreur car j'ai beau éteindre , rallumer rester appuyé sur le bouton power , faire la manoeuvre qu'ils disent sur la vidéo en enlevant la prise etc....rien n'y fait. Je branche même avec un cordon pour le relier au pc , mais rien ne se passe puisque mon imprimante n'est pas reconnue à cause de cette erreur ... merci de votre réponse
PS: mon imprimante est une HP envy 4500 e-all-in-one
06-27-2022 08:24 AM
Hey @fifou
Thank you for visiting our English HP Support Community. We advise you to post your question in English to insure a quick response for the Community.This can also help other users to take advantage of your post, in the case they have the same question.
Thank you for your understanding.
Regards,
Ric_Ob