-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
- HP Community
- Printers
- Printing Errors or Lights & Stuck Print Jobs
- dubbelzijdig printen alleen over de korte kant van het papie...

Create an account on the HP Community to personalize your profile and ask a question
08-03-2020 03:54 AM
Hoi.
sinds een paar weken kon ik 'in ene' niet meer printen vanuit word. De ene foutmelding na de andere. Ik had 1 document afgedrukt en een minuut later wilde het volgende document niet meer door.
In eerste instantie dacht ik dat het euvel lag aan mijn office versie uit de oertijd. Maar na installatie van een gloednieuw office pakket bleef het probleem.
Na de printer meerdere malen te hebben gedeinstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd in win 10 deed hij het weer... (lees een dag of 2 bezig..) Behalve dat ik niet meer over de lange zijde van het papier kan printen.
De opties worden keurig weer gegeven in het menu, dubbelzijdig printen, over de lange- of korte zijde van het papier. Maar bij beide opties, print de printer het document over de korte zijde af. In welk programma dan ook.
Hoe kan ik dit verhelpen? Ik ben het geknoei met drivers, firmware en software wel een beetje beu ondertussen...
Ik gebruik een Envy 7640 op win10 64bit, draadloos.
alvast bedankt voor jullie antwoord.
groetjes, Vani.
08-03-2020 10:14 AM
Hey @VLB71 !
Hope your doing fine! 🙂
Thank you for visiting our English HP Support Community. We are only able to reply to posts written in English. To insure a quick response it would be advisable to post your question in English.
Thank you for your understanding.
Regards.
HP Support Community Moderator