-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
-
×InformationNeed Windows 11 help?Check documents on compatibility, FAQs, upgrade information and available fixes.
Windows 11 Support Center. -
- HP Community
- Printers
- Scanning, Faxing, and Copying
- Communicatie Windows 11 met Scanner

Create an account on the HP Community to personalize your profile and ask a question
10-01-2025 09:52 AM
Ik gebruik Windows 11 Pro en een HP Office Jet 7740-printer op een privénetwerk (geen wifi) en ik ben erg tevreden over de printer. Het is jammer dat ik elke keer dat ik mijn pc opstart en de scanner wil gebruiken, Scan Doctor moet gebruiken om opnieuw verbinding te maken. Nadien werkt alles perfect. Ook alle benodigde drivers en applicaties, inclusief die in het register verwijderd en de software opnieuw geïnstalleerd, Firmaware geupdate en veranderde niets. Ik heb ook de info gevolgd en gebruikt rond ScanToPCActivationApp van in en uit te schakelen zonder succes. Alvast bedankt.
10-02-2025 09:44 AM
Hi @Abbagros,
Thank you for reaching out to us! To ensure we can assist you effectively, we kindly ask that you respond in English, as it is the language we currently support here.
Take care and have a good day
Nal_NR-Moderator
I am an HP Employee